دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام الله

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام الله

ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: معین طیبی, تنظیم: علی وانیار

Download New Music Shahab Mozaffari – Allah

شهاب مظفری الله


 

 


جعبه موزیک

 

 

 


متن آهنگ الله شهاب مظفری

تو از چی دلخوری پرو نمیشه ریخت تو بالشای آجری

دلت گرفته و تفنگ سرپری از چی دلخوری

نه گریه داری و نه میشه خنده رو کشید به صورتت

گذشته هات هنوز نمیره تو کتت بغضه عادتت

الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه

الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه

الله جونم آلودست ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش

الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده

مه گرفت دنیام گم شدی رفتی من صدات کردم وقتی میرفتی

تو قضاوت کن اشتباه هامو وقتی راه رفتی رد پاهامو

الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه

الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه

الله جونم آلودست ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش

الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده

 


 
 
 

دانلود با کیفیت 320 

 
 

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: